The Rockn´Roll Circus.

Tack för allt Suomi:)

Oj vilken kväll det blev igår, nog för att vi brukar få fin respons på gigs men det här var något speciellt. Varenda låt var som en showstopper, en mycket speciell känsla. Ett tag trodde jag att möblemanget skulle flyga ut genom fönstret till förmån av den vilt dansande publiken men lyckligtvis skedde inte detta:) otroligt bra service fick vi från arrangören, en stor eloge till honom som fick oss att känna oss så välkomna.

Paul fick följa med mig på resan, en bok som jag påbörjat flera gånger men av någon oförklarlig anledning inte kunnat slutföra. Nu kommer han få följa med i resväskan varje gång så har jag alltid fint sällskap med mig på resande fot. Paul har en sjukt spännande historia att berätta och jag riktigt längtar efter att få slutföra den en vacker dag.

Nu sitter vi i taxin på väg in till stan, vädret i Stockholm är fantastiskt och det känns som det kommer bli en bra dag även om de små är lite krassliga hemma, ska ändå bli gött att byta artistrollen till papparollen i eftermiddag, saknar de små trollen. Hur ser din lördag ut, har ni några spännande äventyr på gång?:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress